Dnes je bežnou praxou využívanie reklamných predmetoch vo všetkých druhoch odvetví, od kancelárii cez výrobné spoločnosti po salóny s rôznym zameraním. Reklamné predmety sú také jednoduché ale také účinné, že je to až zarážajúce. Sú neodmysliteľným prostriedkom pre marketingové nástroje veľkých aj malých spoločností. Spájajú v sebe rôzne benefity, napriek nízkej nákupnej cene, jednoduchému až prepracovanému dizajnu. Nie je žiadnym tajomstvom, schopnosť reklamných predmetov prilákať množstvo nových a podporiť priazeň stálych zákazníkov. Tým pádom samozrejme rastú zisky a samotné povedomie o kvalitách a ponúkaných tovaroch a službách.
Práve zisk je hlavnou motiváciou pre vznik podnikania. Treba ho preto neustále zvyšovať a podporovať jeho generovanie. Zákazníci cítia váš záujem o nich a ten je veľmi cenený. Odmenou je stály zákazník, ktorý ostáva lojálny aj napriek ponukám konkurencie. Je motivovaný ku kúpe tovarov alebo využitiu služieb nepriamou cestou, necíti preto nátlak ku kúpe ale realizuje ju rád a dobrovoľne. Vaša značka sa stáva viac reálnejšou pomedzi ostatné značky na trhu a tým je dostupnejšia a viac využívaná. Pozitívne emócie a spätná väzba spokojných klientov, ktorý sú ochotný nosiť a používať reklamné predmety v spoločnosti pomáhajú budovať úspešnú značku a imidž spoločnosti.
Napriek tomu, čo všetko nám reklamné predmety prinášajú je zaujímavé vedieť, že cena tejto úžasnej cenenej reklamy nie je finančne nákladná. Takto je dostupná pre naozaj všetkých, ktorý majú záujem o využitie jej benefitov. Jedným žiarivým príkladom takýchto predmetov je šnúrka na krk. Poviete si: -Aké obyčajné.- Ale opak je pravdou. Spĺňa všetky predpoklady pre efekt cielenej no nenásilnej reklamy a zákazníci ju používajú denne. Dokonca ju môžu dať deťom a tak rozširovať pole pôsobenia. Práve táto variabilnosť a potreba používania dostávajú značku a logo firmy medzi ľudí vo vysokej miere, čím zabezpečia široký záber možných nových klientov.