Služba Spotify teraz umožňuje inzerentom špecifický zacieliť na poslucháčov podcastu

Spotify oznámila, že inzerenti sa môžu teraz zacieliť  na reklamy na základe podcastov, ktoré ľudia počúvajú. To znamená, že na rozdiel od toho, kde sa inzerenti mohli zamerať hlavne na poslucháčov Spotify hudby, ktorý majú – podľa žánru alebo playlistu – môžu teraz sústrediť na kategóriu podcastov, ktoré konzumujú, čo bude pravdepodobne oveľa špecifickejšie pre inzerentov. Dnešné správy sú pravdepodobne len začiatkom toho, ako spoločnosť plánuje v konečnom dôsledku využiť svoje rastúce funkcie podcastov, aby sa ich reklamy stali cennejšími a generovali väčšie príjmy.

spotigfy.jpg

Hovorkyňa firmy Spotify vysvetlila, že spoločnosť chce naďalej budovať reklamy okolo podcastov. Povedala: „Snažíme sa vyvinúť robustnejšie reklamné riešenie pre vysielania, ktoré nám umožní vrstviť druh možností sústredenia, merania a prehľadov, ktoré máme pre reklamy, ktoré bežia popri iných zážitkoch z obsahu, ako je hudba a video.“
Firma pôvodne spolupracovala so spoločnosťami ako Samsung a 3M na testovaní sústredenia na základe vysielaní, ale táto schopnosť sa dnes široko rozširuje na 10 trhov vrátane USA, Kanady, Mexika, Brazílie, Anglicka, Francúzka, Nemecka, Talianska, Španielska a Austrálie. Tieto  reklamy budú rovnaké ako akékoľvek iné reklamy v službe – vložené medzi skladby pre ľudí, ktorí neplatia za službu – jediným rozdielom je, ako sú rozdelené. Inzeráty v samotných vysielaniach sa nebudú dotýkať.

android.jpg

Ak napríklad vezmete firmu Samsung, je ľahké zistiť, prečo je vysielanie lukratívnejšie ako zacielenie na hudbu. Samsung mohlo doteraz pracovať na inzeráty na základe veku, pohlavia, geografickej polohy, platformy na počúvanie, žánru alebo zoznamov skladieb. Žiadny z týchto výberov naozaj neposkytuje dobrú predstavu o niekom, kto by sa mohol zaujímať o produkt spoločnosti Samsung, okrem toho, že sa možno zameriava na používateľov systému Android. Vysielanie sa však spoločnosti Samsung môže cielenie zamerať na ľudí, ktorí počúvajú technické a obchodné relácie. Toto je pravdepodobne hodnotné publikum pre firmu.
To všetko znamená, že vysielanie ma návyk na počúvanie oveľa viac odhaľujúce ako hudobný vkus.            

Podobné príspevky